نوشته شده توسط : تیانا

دیدگاه‌ خود را بنویسید پوشاک، زنان، لباس زنانه، لباس مردانه، مردان / 

یکی از پوشاکی که در تمام طی سال (به جز تابستان و در هنگام پوشیدن صندل) مورد استفاده قرار می گیرد، جوراب است. اما با توجه به تنوع مدل های مختلفی از آن، در مناسب ها و مراسم های مختلف می‌توان از انواع گوناگون آن نیز استفاده کرد. همچنین شما می توانید با توجه به نوع پوشش خود نیز از نوع ظریف و یا ضخیم جوراب های موجود در بازار استفاده نمایید. در واقع جوراب نقش بسیار مهمی در سلامتی پاهای شما و برای جلوگیری از به وجود آمدن قارچ و امراض مختلف پا ایفا می کند. اما در این زمان مهم ترین سوالی که به ذهن می‌رسد، این است که چه مدل جورابی را با لباس هایم بپوشم؟ ما در این مقاله به بررسی قوانین ست کردن جوراب با لباس‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.یکی از پوشاکی که در تمام طی سال (به جز تابستان و در هنگام پوشیدن صندل) مورد استفاده قرار می گیرد، جوراب است. اما با توجه به تنوع مدل های مختلفی از آن، در مناسب ها و مراسم های مختلف می‌توان از انواع گوناگون آن نیز استفاده کرد.

نکات کلی در ست کردن جوراب با لباس‌ها

  • نخستین نکته‌ای که در زمان ست کردن جوراب با لباس‌ها باید بدانید آن است که سعی کنید جورابی را انتخاب کنید که درصد الیاف طبیعی از الیاف مصنوعی آن بیشتر باشد.
  • چرا که هر چه درصد الیاف نایلون به کار رفته در بافت جوراب بیشتر باشد، عمر آن نیز به سبب افزایش ثبات سایشی جوراب، افزایش می یابد. از این رو پاهای شما نیز کمتر احساس راحتی خواهند کرد.
  • برای ست کردن جوراب با لباس‌ها در صورتی که تصمیم دارید یک لباس رسمی بپوشید، سعی کنید تا از جوراب هایی که ساق های بلندتری دارند، استفاده کنید تا زمانی که روی صندلی یا مبل نشسته اید و پاهایتان را روی هم می اندازید، ساق پاهایتان دیده نشود.
  • یکی دیگر از نکات ست کردن جوراب با لباس ها این است که جوراب سفید همواره جورابی غیر رسمی و ورزشی است. به همین دلیل تا حد امکان نباید با لباس رسمی و کفش رسمی آن را بپوشید.
  • در فصل بهار و تابستان استفاده از جوراب های بدون ساقی که این روز ها نیز از تنوع بالایی برخوردار می باشند و در میان جوانان نیز بسیار مورد توجه هستند، مانعی ندارد. اما دقت داشته باشید که این نوع جوراب را فقط باید با کفش های اسپرت بپوشید و نه در حالت رسمی و با یک کفش هایی مجلسی!

 

 

نکته پایانی

همواره این نکته را در مورد ست کردن جوراب با لباس‌ها به یاد داشته باشید که جوراب شما باید با رنگ لباس تان یعنی شلوارتان هماهنگی مستقیمی داشته باشد، به عبارتی رنگ جوراب شما باید حداقل یک درجه تیره تر از رنگ شلوارتان باشد.

 

ممنون که در این مقاله همراه با مجله فروشگاهی هپی لند بودید. امیدواریم که مطالعه این مقاله برایتان لذت بخش بوده باشد. شما می‌توانید در صورت تمایل برای مطالعه مقالات مرتبط بیشتر در زمینه مد، لباس و زیبایی به لینک‌های زیر مراجعه فرمایید:



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()